Toch niet tevreden over onze producten? Of is het product beschadigd of kapot? Je kunt het product binnen 14 dagen naar ons terugsturen.
Je kunt een product binnen 14 kalenderdagen ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet, ongebruikt en, in het geval van koffiebonen/ gemalen koffie, in een gesloten en onbeschadigde verpakking zit. Eenmaal geopende verpakkingen en producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.
Voordat je een artikel retour zendt, moet je in het bezit zijn van een retournummer. Je kunt een retournummer via E-mail aanvragen bij onze klantenservice of door het invullen van het formulier voor herroeping.
De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Na ontvangt van de retourzending zullen wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag inclusief de aan ons betaalde verzendkosten vergoeden.
Wil je een artikel retourneren?
Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij alles zo soepel mogelijk afhandelen.
De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:
Heb je vragen over de mogelijkheid tot ruiling van een product? Neem dan contact op met onze klantenservice.