LIKE, SHARE, FOLLOW & WIN!

Volg ons op sociaal media en blijf op de hoogte van onze specials en maak kans op leuke prijzen.

Tel: +31 (0)183 622136

✓ Gratis verzending vanaf € 50,-

✓ Veilig betalen met Ideal

✓ Versheid gegarandeerd

  • winkelmandje is leeg
GORCUMS BAKKIE / Ruilen & Retourneren

Toch niet tevreden over onze producten? Of is het product beschadigd of kapot? Je kunt het product binnen 14 dagen naar ons terugsturen.

14 dagen herroepingstermijn

Je kunt een product binnen 14 kalenderdagen ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet, ongebruikt en, in het geval van koffiebonen/ gemalen koffie, in een gesloten en onbeschadigde verpakking zit. Eenmaal geopende verpakkingen en producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

Voordat je een artikel retour zendt, moet je in het bezit zijn van een retournummer. Je kunt een retournummer via E-mail aanvragen bij onze klantenservice of door het invullen van het formulier voor herroeping.

De kosten van de retourzending

De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Na ontvangt van de retourzending zullen wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag inclusief de aan ons betaalde verzendkosten vergoeden.

Wil je een artikel retourneren?

Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij alles zo soepel mogelijk afhandelen.

  • Meld via email of via het formulier voor herroeping bij onze klantenservice dat je een artikel retour wilt sturen.
  • Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je verzoek.
  • Je ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
  • Na ontvangst van je zending sturen wij je een ontvangstbevestiging via e-mail.
  • Wij ruilen indien gewenst het artikel om, geven je een toegoedbon of storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug, afhankelijk van wat jij wilt

Uitzonderingen

De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:

  • Verbruiksartikelen (dus ook koffie) waarvan de verpakking reeds is geopend.
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.

Heb je vragen over de mogelijkheid tot ruiling van een product? Neem dan contact op met onze klantenservice.