LIKE, SHARE, FOLLOW & WIN!

Volg ons op sociaal media en blijf op de hoogte van onze specials en maak kans op leuke prijzen.

Tel: +31 (0)183 622136

✓ Gratis verzending vanaf € 50,-

✓ Veilig betalen met Ideal

✓ Versheid gegarandeerd

  • winkelmandje is leeg
GORCUMS BAKKIE / Bezorgen & Afhalen

Laat je bestelling de volgende dag thuis of op het werk bezorgen of kom je bestelling ophalen in onze winkel op de Koningin Wilhelminalaan.

Voor de bezorging van uw bestelling maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Bestel je op werkdagen voor 13:00 uur je koffie, dan heeft PostNL in de meeste gevallen 1 werkdag nodig heeft voor de bezorging van je bestelling.


PostNL Bezorgopties – Flexibele bezorgdagen, Avondbezorging en bezorging naar een PostNL pakketshop.

Met de PostNL bezorgopties krijg je de mogelijkheid om een dag van levering te kiezen tijdens het afrekenen. Zo kun je tot 6 dagen vooruit plannen en kun je tevens kiezen voor een avondbezorging. Wil je zelf bepalen wanneer je je pakket in ontvangst neemt, dan kun je er ook nog voor kiezen om je pakket te laten bezorgen in een PostNL pakketshop. Veel pakketshops zijn ook in de avonduren geopend zodat je je pakketje kunt ophalen wanneer het jouw uitkomt. Deze  opties kun je allemaal kiezen tijdens het afrekenen.

PostNL bezorgt je pakketje op de afgesproken dag. Ben je dan onverhoopt niet thuis, dan zal de bezorger proberen het pakketje bij de buren af te leveren. Wil je niet dat je pakketje bij de buren bezorgd wordt? Kies dan tijdens het afrekenen voor de optie ‘niet bij buren bezorgen’.

Als je pakketje niet bij de buren bezorgd kan worden, dan ontvang je een ‘niet-thuis’ code in je brievenbus. Met deze code kun je vóór 22.00 uur een keuze maken waar en wanneer je je pakketje wilt laten bezorgen. Als je geen keuze maakt, dan zal de bezorger de volgende dag nog een keer langskomen (met uitzondering van zon- en feestdagen)

Alle voordelen op een rij:

  • Bezorging uitstellen tot 6 werkdagen
  • Je pakket wordt bezorgd wanneer het jou uitkomt
  • Je pakket laten bezorgen bij een PostNL pakketshop.

Niet thuis op de dag van levering?

Indien je niet thuis was toen de chauffeur bij je aan de deur kwam, dan kun je eenvoudig en zonder extra kosten een nieuwe afleverpoging inplannen. Het enige dat je hiervoor nodig hebt is de ‘niet-thuis’code die de chauffeur voor je heeft achtergelaten. Afhankelijk van je bezorginstructies kunnen ze het pakket meestal de volgende werkdag bezorgen. Hiervoor moet je wel voor 22.00 uur online je instructies doorgeven.


Bezorgkosten

Wij verzenden iedere bestelling vanaf €50,- GRATIS! Voor bestelligen onder de € 50,- betaald je voor afleveradressen in Nederland* € 5,95 per bestelling. Voor België en Duitsland berekenen wij € 7,95 verzendkosten. Voor verzendkosten naar een adres buiten de voorgenoemde landen kan je contact opnemen met onze klantenservice. Bestellingen worden altijd als pakketpost verstuurd. Je ontvangt via e-mail uw persoonlijke track&trace code nadat wij deze ingepakt hebben.

* Toeslag en levertijden op de Waddeneilanden: De Waddeneilanden hebben een bezorgtoeslag van € 9.00. PostNL levert je bestelling naar het desbetreffende eiland. Een bestelling die afgeleverd moet worden op de Waddeneilanden kan een langere levertijd hebben.


Levertijd

Voorradige artikelen die je voor 13:00 uur besteld, worden dezelfde werkdag, nadat wij je betaling hebben ontvangen, verstuurd.

* PostNL bezorgt je pakket van maandag t/m zaterdag.

Als een deel van je bestelling een levertijd kent en een ander deel voorradig is, dan wordt je bestelling verstuurd zodra alle artikelen bij ons op voorraad zijn. Mocht dit langer duren dan aangeven is op onze website, dan zullen wij contact met je opnemen en de voorradige artikelen op de eerstvolgende werkdag versturen. Mocht het er om wat voor reden dan ook een vertraging van meer dan 3 dagen optreden tussen de door ons bevestigde ontvangst van je betaling en het moment dat wij je bestelling overdragen aan onze transporteur dan krijgt je ten alle tijden van ons een berichtje waarom de bestelling vertraging heeft opgelopen en wat de te verwachten leverdatum gaat zijn.

Let op: Wij leveren uitsluitend versgebrande koffie en werken niet met grote voorraden. Hierdoor kan het een enkele keer voorkomen dat de koffie van jou keuze niet direct beschikbaar is omdat deze nog gebrand moet worden. Het kan gebeuren dat wij een bestelling niet de volgende (werk)dag kunnen uitleveren. Wil je zeker weten of een koffie direct verstuurd kan worden? Gebruik dan de CHAT DIRECT functie op onze website of neem via mail of telefoon contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.

Je kunt de voortgang van je bestelling controleren via het menu ‘Mijn Account’ => ‘Mijn Orders’ nadat je ingelogd bent.


Afhalen

Tijdens het afrekenen in onze webwinkel is de optie “afhalen” zichtbaar. Wanneer je voor deze optie kiest, gaan wij er vanuit dat je je bestelling bij ons in de winkel komt afhalen en berekenen wij geen verzendkosten.

Om je afhaling toch soepel te laten verlopen vragen wij je altijd de geplande datum en een tijdsindicatie van afhaling te vermelden in het opmerkingen veld tijdens de checkout in onze webwinkel. Wij kunnen er zo voor zorgen dat je bestelling  op tijd voor je klaar staat en je dus niet langer dan noodzakelijk hoeft te wachten.

Let op: Plaats je bestelling minstens 2 dagen vóór afhaling en laat ons de dag van afhaling (incl. tijdsindicatie) weten.

Afhalen is mogelijk van maandag t/m vrijdag van 09.30 – 18.00 uur. Zaterdag van 09.30 – 17.00 uur. Zondag is onze winkel gesloten.